Programul de antreprenoriat

Cursul derulat în cadrul proiectului va avea o durată de 60 de ore din care 20 teorie și 40 practică

în cadrul programului de formare profesională vei beneficia de informație valoroasă, pusă la dispoziția ta prin metode moderne de predare de către unii dintre cei mai buni lectori din domeniu: Florin Șomodi, Bogdan Diaconu – și nu numai -, persoane cu experiență practică și teoretică, precum și un know-how important în domenii cheie precum inovare socială, tehnologia informației și comunicației, dezvoltare durabilă, tranziție spre o economie cu emisii scăzute de carbon, dezvoltare de bunuri / produse / tehnologii noi.

Pe parcursul programului de formare în domeniul antreprenoriatului, vei dobândi abilitățile și capacitățile necesare construirii un plan de afaceri cu care vei avea posibilitatea de a participa la concursul de planuri de afaceri.

Informații generale

  • Vor beneficia de formare profesională 400 de persoane înscrise în cadrul proiectului, din care minim 50% femei.
  • Se vor organiza grupe de curs în fiecare județ al regiunii Nord Vest (minim 20 persoane formate / județ)
  • La absolvirea examenului, participanții vor primi un certificat de absolvire recunoscut de Autoritatea Națională pentru Calificări
  • Mai mult, participanții vor putea lua parte la seminariile de inovare sociala si IT&C, precum și la conferințele TICtalks & InnovaTalks, cu antreprenori de succes și experți în domeniu

Ce va cuprinde pachetul de educaţie antreprenorială?

  • curs acreditat de formare antreprenorială
  • conferințe, seminarii (inovare socială, TIC, reducerea poluării) – INOVA TALKS, TIC TALKS
  • stagii practică în firme de profil
  • consultanță/consiliere/mentorat în afaceri
  • sprijin pentru înființarea și dezvoltarea afacerii
  • membru al comunității antreprenoriale AIR4Startups şi al platformei AIR4Europe, networking, participare la evenimente de profil

Ce vei învăţa la programul de formare antreprenorială?

10 MODULE + 3 SESIUNI BONUS + 2 ATELIERE DE LUCRU

  1. LEGISLAŢIA APLICABILĂ MEDIULUI DE AFACERI ÎN ROMÂNIA
  2. STRATEGIA DE DEZVOLTARE A AFACERII
  3. CUNOŞTINŢE FINANCIARE
  4. ANALIZA PIEŢEI ŞI POZIŢIONARE
  5. CUNOŞTINŢE DE MARKETING
  6. ABILITĂŢI ANTREPRENORIALE PERSONALE
  7. ABILITĂŢI ANTREPRENORIALE PERSONALE
  8. RESURSE UMANE
  9. RESURSE MATERIALE
  10. MANAGEMENTUL AFACERII
  11. DEZVOLTAREA RESPONSABILĂ A ÎNTREPRINDERII
  12. INOVARE SOCIALĂ
  13. DEZVOLTARE DURABILĂ și REDUCEREA POLUĂRII
  14. INSTRUMENTE INFORMATICE
  15. CONFERINŢE PRIVIND INOVAREA SOCIALĂ – ATELIERE INOVA TALKS
  16. CONFERINŢE PRIVIND UTILIZAREA DE INSTRUMENTE INFORMATICE – ATELIERE TIC TALKS

Organizarea cursului

Antreprenoriatul este continuă învățare, iar pentru cei care se înscriu în proiect, învățarea începe cu un program intensiv şi interactiv de formare antreprenorială

  • Curs acreditat de Ministerul Muncii
  • 60 ore de curs (20 teorie, 40 practică) începând din Februarie 2018
  • Minim o grupă de curs în fiecare județ din regiunea NV
  • Flexibil, ușor de înțeles, exemple practice
  • Instrument practic pentru afacerea ta, nu o lecție
  • Traineri cu vastă experienţă în domeniul dezvoltării de startup-uri

Rezultate program de formare antreprenorială – Septembrie 2018

  • 28 serii de curs in Competente antreprenoriale organizate în toate județele din regiunea Nord Vest
  • 437 persoane participante la curs de antreprenoriat autorizat ANC (din care peste 85% au obținut certificat de absolvire)
  • 28 seminarii de inovare socială
  • 28 seminarii de tehnologia informației și comunicațiilor (TIC)
  • 3 ateliere de inovare socială INOVA TALKS
  • 2 ateliere de tehnologia informației și comunicațiilor TIC TALKS
  • poze cursuri
  • poze seminarii inovare si TIC
  • poze INOVA TALKS
  • film INOVA TALKS
  • poze TIC TALKS

Galerie

Cursul de competenţe antreprenoriale

Seminarii inovare socială şi TIC

Ateliere INOVA TALKS şi TIC TALKS